Snuttan 950531 - 070520

Älskade Snuttan är borta.
Kommer ihåg den dagen hon kom till vår familj.
Det var på min namnsdag för 13 år sedan,
jag och syrran kom ifrån Grebbestad och mamma
hade vart och hämtat henne och lagt henne i en söt liten korg.
Kommer så väl ihåg hur mycket jag grät när jag fick se henne,
för hon var allt jag önskade mig då.
I 13år har hon vart en familjemedlem som har gett oss mycket
kärlek och många skratt.


Snuttan




























sandra

åhnej gumman.. :( jag beklagar verkligen sorgen alltså.

2008-05-22 | 09:21:56 | http://piiket.blogg.se/
Ida

RIP lilla katten! Hade en katt i hela mitt liv som avlivades när vi båda var 16 år..det var svårt =/

2008-05-22 | 12:08:36 | http://asfaltblomma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0