Kan inte...

Låta bli att sakna tiden då man var ung och fräsch!
Ha ha, näe då, men den tiden då man va smal och kunde bära praktiskt taget vad som helst...
Finns så mycket sexiga och snygga kläder som jag skulle vilja fylla garderoben med, men nja jag får nog avstå.

Vissa har öl-mage, jag har saft-mage!





sandra

tjo, nej arvid är inte med, jag har inte ens frågat han haha.. men han ska nog fiska hela helgen så han har erbjudit sig att ta pepsi åt mig på fredagen också så jag kan köra på när som helst :)

2008-05-20 | 09:43:13 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0