437kr

Mmm.. Här sliter man halvt ihjäl sig med A-kassepapper och skit, svårt att sova på nätterna för detta.
Idag fick jag reda på min ersättning för de senaste 3 månaderna. 437kr?! Va fan är det här, trodde att jag skulle få flera tusen tillbaka, men nejdå. Fan va jag blir störd!

Ja ja, åker ner till Trollhättan idag för att fira min mosters 60-årsdag imorgon. Hon ska flyga segelflyg, hoppas på bra väder för det är nåt hon har velat gjort hela livet :)

Första natten som jag ska sova ifrån min älskling, jobbigt... Men men kommer ju hem imorgon kväll dock.

Bloggen har blivit flyttad av någon konstig anledning, nån mer som har vart med om det?
*blond*

Tjingeling




jenna

ja förbannat störd. såg att din blogg blivit flyttat igår.



och ja, 400 spänn ja, men det kan hända att det kommer mer nästa månad.. eller inte.. vi är olycksfåglar du och jag.. : (



ha det så kul i trollhättan, och hey, det finns telefon ; )

2008-05-16 | 11:53:00 | http://gucciime.blogg.se/
Ida

Jag fick runt 1000 kronor iaf..men det är inte mycket för lite jobb under 3 månader! Har oxå haft ångest inför detta

2008-05-16 | 12:10:18 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0