2 åring

Hade möte förut med jobbet och chefen kom förbi en sväng för att prata lite med oss.
Hon berättade att jag nu mera var 2åring inom kommunen och det kändes rätt så skönt att veta.
Nu har  jag iaf en säkrad 45%ig tjänst någonstanns inom kommunen!

Svängde förbi hos Jenna efter mötet för en kopp kaffe och ett gott skratt, vet inte, men jag är nog glad att hon inte fortsatte på floristprogrammet på gymnasiet, ha ha. Jenna och blommor = Ett gott skratt!




Sandra

Grattis till o bli 2-åring! :) Jag vill ochså bli de ju :(

2008-05-20 | 17:17:01 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0