Ingen guldspegel för min del...

Åkte iväg till Edsvalla med Jenna idag för att jag skulle ha, måste ha en spegel med guldram, men fanns det någon sådan där? NÄEHÄ! Icke, när Jessica kommer då finns det inte mycket.
Blev lite småsaker istället och sen käka vi på resturangen bredvid. Höll på att spilla ut halva Fantan för bordet, men rädda den i sista sekunden! ha ha.
Gick in och Jenna hitta sig ett par stövlar, men för min del fick det vara nog med skor, har så många skor nu att det finns inte plats för fler.. Snyft.
Sexshopen nästa, men icke... "Nu har jag stängt för gott", stod det på dörren.. Det var ju inte "gott" för mig och Jennas del, ha ha!

Nu blir det till att slappa resterande av kvällen, imorgon blir det till att träffa piik och skriva en massa CV:n och personliga brev... URK!

Tjingeling



jenna

dagen var mysig, trots att jag kunde ha blivit nersölad med fanta ! :) hahah, och otur med spegeln, men den kommer nog fler times ska du se gumman :)

god nihgt.

2008-03-04 | 23:38:56 | http://gucciime.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0