Andra chansen

Vilken underbar omgång!
Nordman gick vidare och Carola fick tyvärr åka ut... Så synd att hon inte kan vara lika gudomlig som hon tror att hon är. Ha ha!

Tyvärr, my Darling E-Type gick inte vidare, men Nordman är ändå i final och det var det som var det viktigaste!

image54


Ida

hihi var så skönt att se Carolas min! :P:P:P
Jag är timvikarie i Säffle men som alla vet så får man inget jobb i Säffle kommun, speciellt när man är utbildad undersköterska. Jag gick ju omvårdnad men vart jag än är, är det bara folk utan utbildning. Är det nåt kommunen gör för att spara pengar? Man börjar undra..

2008-03-09 | 00:01:23 | http://asfaltblomma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0