Sleep tight

Dagen började med att jag steg upp som vanligt och drack en kopp kaffe och tog min morgoncigg på den ljumna balkongen. Ringde sen kontoret och fixa lite grejer, sen stack jag och älsklingen ut på stan för att uträtta några ärenden *hemliga*. Sen bytte vi om och åkte till Duse och låg och solade ett par timmar, skönt, badade även halva mig, va en aningens kyligt men man var tvungen att svalka av sig lite ibland...
Hem igen och laga mat och sen kom Snutten vid tretiden och vi åkte ner till Åmål för en jakt på reagrejer.. hi hi, hittade mig hårinpackningar och hårsprayer för fjuttiga små riksdaler.
Hem igen och koka lite te och gick ut och satte oss på en filt i skuggan.
Så har hela min måndag sett ut i stort sett, imorgon blir det jobb och sen göra ett försök att träffa Jenna.




Love


sandra

vilken superfin klänning :)

imorgon åker jag! :D

2008-06-03 | 09:42:54 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0