Sammanbrott

Inne på Åmåls apotek.. Suckade och stönade över värktabletterna förut så att jag hördes nog lång väg... Det kom en dam och hjälpte mig och påpekade att jag suckade liiite högt kanske... Jessica kanske har varit lite för mycket Jessica idag...

Tog en sväng efter jobbet och hämta upp piik så vi drog till åmål, käka en glass vid vattnet och snacka lite Sweden Rock, skulle vara kul att åka på det nästa år, men så har jag sagt i två år nu... Vi får la se hur det blir.
In på bolaget och köpte lite mer cider, i kylen va de tomt, och sen in på ICA och handla lite ny (gammal) köttfärs. Blir tortillas ikväll när älsklingen slutat.
Sen en sväng till Profab och hitta världens sötaste tekanna. Nu ska jag bara hitta ett filter så kan jag dricka löste som en galning.

Funderar på att slänga mig i soffan och ta en cider och dra av några program på Grey's Anatomy... Men först en ciggis!


Pam och Lee är tillsammans igen, thats hot!



Madde

Det beror på från person till person. Sover man konstigt kanske de flyger av lite tidigare, men lätt 2-3 veckor..Ska bli kul och se hur länge mina håller. Nej, jag vet tyvärr inte namnet, men när jag snackar med min syster kan jag skriva ut det på bloggen, så kan du bara läsa det där :)

2008-06-13 | 19:02:33 | http://reschke.blogg.se/
Jessica Anshagen

Hm nej inte sådär jätte många gånger men börjar bli mer och mer nu :)



Hoppas du haft en bra dag.

2008-06-13 | 19:21:28 | http://www.jessi.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0