aaceton

Satt och klicka mig runt på Ginza's hemsida igår och fick hem några filmer, skönt med lite nytt faktiskt.
Bland annat hittade jag "Stulna år" med Angelina Jolie, den är såå bra.
Hoppas att paketet kommer imorgon så jag får se den under helgen.
Fick mitt Ellos paket också i förrgår kväll, provade jeansen och de satt som smäck på mig, skorna var också perfekta, hmm längtar tills nästa paket kommer med de två svarta klänningarna också... Love

Idag fyller mormor 82år och jag ska dit på kaffe innan jobbet tänkte jag.. Men vad ska man köpa till en gammal gumma som har allt?! ha ha... Får nog bli en blomstercheck och en trisslott kanske, hon önskar sig ju aldrig nåt heller.




Ida

Så kul att det du beställt passade så bra!!

2008-06-12 | 11:26:11 | http://asfaltblomma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0