Zzz

Snark... kan man lugnt säga. Jobbar idag så man är uppe med tuppen rent ut sagt.
Fruktansvärt tråkigt att jobba helger, men va gör man inte?! ha ha

Ska försöka ta mig till Jenna imorgon med locktången som jag lånade förra veckan...
huga, aldrig mer locktång! ha ha böjde praktiskt taget av håret för mig själv...
Slet som ett djur med plattången efteråt för att försöka få bort det..
Näe pappiljotter är min grej, tar lite längre tid, men jäklar vilket bra resultat det blir!




Lisa

aww va söt du är =) hade jättegärna fått lite hjälp, ska leta noga först efter bild ;)



jahaa oj men ja det kanske är så för dig med då..:/

alltså du är ju rätt ljusblond eller hur?

en utav mina polare hade råkat få åt det lite mer oranga hållet o DÅ funkade silvershampoo. det jag fick med mig nu är Goldwell - "dualsenses COLOR".

yes jag får till frissan, är för mesig för att fixa det själv haha!

puss!

2008-07-12 | 08:20:53 | http://lisawahrer.blogg.se/
jessie james

Pam e verkligen en sexig brud!

Tack för kommentaren btw :)

2008-07-13 | 15:29:57 | http://jessiemodell.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0