It hurts...

Ryggen gör ont som aldrig förr, konstigt egentligen,
för jag har inte jobbat på tre hela dagar nu och då brukar det onda ha försvunnit.
Dags att verkligen ta tag i ett annat jobb kanske?!
Myggbett över hela fötterna har jag också... Jag tror att myggor är periodare,
ifjol hade jag ca 40 bett bara på benen! och iår sitter alla på fötterna?
Kan de inte sprida ut sig lite?! Bara undrar, för det skulle underlätta lite för mig.
 Men de kanske bara är vrånga.

Börjar jobba klockan tre idag, så jag ska hem till Jenna en sväng innan, dricka lite kaffe och tjata lite.

På lördag fyller Snutten 22 år, har ingen aning om vad jag ska köpa till henne, men det löser sig la,
skulle ju underlätta lite om hon kanske kunde önska sig nåt ifs! ha ha


Bilden tagen runt januari -07
Den gamla goda tiden!



Sandra

Åh de va tider de :)O den kvällen var så rolig!!

Och nej, jag har inte en aning om vad jag ska önska mej...

2008-07-03 | 19:59:25 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0