Brand new shoes

Igår bar det av till Edsvalla och inhandla lite smått och gott.
Följde med pappa och syrran, mest för skojs skull och för att vara lite sällskaplig.
Slutade som vanligt med att jag handlade mest av allihop! ha ha...

Hittade mig ett par "love" skor, kunde inte låta bli att köpa dem, 200 spänn bara!
Kostar la mer på Röda Korset antar ja :)
Dessvärre hann de ge mig skavsår på ena hälen, men men, det är smällar man får ta!

                

rotade i Stefans garderob och hitta en underbar röd skjorta
 som jag piffade till med ett grått midjebälte
och bar till svarta shorts och de nya skorna, hot!
Plus lockigt hår va dagens bästa!


Emelie

Ja det är det! Alltid kul att göra om sin pojkväns kläder ;) Det är mysigt!

2008-07-11 | 14:16:25 | http://emsaans.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0