Sweethearts <3

Jobbade som vanligt igår kväll och det var såå skönt att stänga dörren på jobbet och åka hem. Väl där hemma hade Sandra inte gått och lagt sig än, kunde inte förstå varför hon satt uppe, men fick förklaring på det ganska snabbt. Pappa och dotter hade vart på stan och inhandlat lite Alla hjärtansdags presenter. Stefan fick sig en mössa och Sandra hade köpt ett par jättesöta Hello Kitty trosor åt mig, i grått! Så sött så sött! Thank you all for the sweet gifts!

Va till Matteruds innan jobbet för att förkorta armbandet som jag fick av älsklingen på morgonen. Kunde inte ha det, ramla nästan av mig. Jag kolla runt lite och hitta ett jättesött silverhänge, format som ett hjärta, med en liten häst på. Köpte det och en silverkedja till Sandra. Tror att hon tyckte om det.
Svårast var det att hitta nåt till Stefan, men hitta nåt snyggt sen och hoppas att han kommer att använda det. Det var som en metallplatta med en tribal utsnidad i den, och en lite grövre halskejda. Tyckte resultatet blev rätt så bra så jag köpte det.

Men när jag skulle betala INGET KORT! aj aj aj.. det låg ju kvar i innerfickan på västen som jag hade till jobbet dagen före... ja ja, jag fick använda matkontot till att betala med. Tur va la de, pinsamt om jag inte hade haft nåt alls och fått åkt hem och hämtat kortet! ha ha, hade aldrig gått in där igen.

Idag ska jag träffa pappa en sväng och prata lite och sen åker jag hem till mormor och tar en kaffe.
Let's Dance ikväll, ska bli nån god mat och lite godis ikväll. Ska kännas att det är fredag och inte behöva tänka på att jag ska jobba hela helgen..

Duschen nästa!
Tjingeling

jenna

nej, ja ska inte köpa en lägenhet, men det kostar att "få börja hyra" en avgift på ca 30 - 40,000. försäljning.

2008-02-15 | 10:38:08 | http://gucciime.blogg.se
jenna

nu uppdaterar du allt dåligt va :]

2008-02-17 | 22:35:24 | http://gucciime.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0