Robert Gustavsson - Idol

Japp, då vart man hemma på en kort rast innan man ska tillbaka till jobbet.
Mest hemma för att göra mig iordning för vi ska på möte sen på jobbet, skönt då går tiden lite fortare också.
Måste kila in på konsum sen och köpa lite cigg och en bingolott, ha ha! skoj när man vinner =)

jepp jepp, lägger in ett skönt videoklipp me Robban Gustavsson också! Idol number ONE! ha ha


jenna

ja jag såg det, thanks. jo jag hade sett fram emot det, men får ta det some other time. så du ska spela bingo ikväll? haha, det har inte jag gjort sen.. jag var 7 typ :)

2008-02-09 | 12:36:51 | http://gucciime.blogg.se
sandra

jag har ju träffat robban.. när jag hade praktik på SvD i stockholm hehe. då skulle du varit med!

2008-02-09 | 14:05:23 | http://piiket.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0