Köttragu och Let's Dance

Ikväll ska jag göra mammas köttragu för första gången, hoppas att jag lyckas, ska bli kul att få klä upp sig lite tills ikväll när älsklingen kommer ifrån jobbet och bara ha en hel myskväll för oss själva.

Ska iväg och hämta min bil sen också, måste ringa pappsen innan bara.. Handla ska jag också göra, tänkte hinna göra det innan jag ska till Jenny kl 4.

Slänger ut lite bilder på Bella också, kolla in bilddagboken för mer skoj bilder!

 

Amanda

Vad syftar du på när du menar Stil? :) ALltså Tecken snitt eller? :)
Jag har Swedbank! :)
KRam A

2008-02-22 | 15:22:22 | http://mandysplace.blogg.se
Amanda

Haha njae alla gillar inte lika ;)

2008-02-22 | 17:51:39 | http://mandysplace.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0