Here I Come Bitches!

Japp japp, nu har man då skaffat sig en blogg också... Tur att Jenna övertala mig att göra en, det kommer nog att bli kul när jag väl har lärt mig.

Vart ledig idag, så sov ganska länge... Sen drog jag till Jenna på en kopp kaffe och sen tog vi en promenad.
Har handlat lite och lagat en jättegod kasslergryta med chili och curry, mumma för magen det!
Använde min symaskin idag också för först gången. Fick den när jag tog studenten, men har inte ens rört den sen dess... Va fan en symaskin? Ha ha ja en bil och en symaskin fick jag.. Lite skillnad kanske? Eller?
Iaf, det gick hur bra som helst och jag va mycket nöjd med resultatet, eftersom jag inte riktigt kan med den än, men man lär sig la? Hoppas...

Ska gå ut och koppla in kupévärmaren i bilen nu, så den är varm och skön när jag ska åka till jobbet till möran.



Tjingeling


jenna

jessica din gamla h*ra ta bort bilden för ihelvete!!!!!!!!!!! fatta va jag ser ut som en sleten sönderknullad gris!!!!!!!!! men kul att du har skaffat blogg ! ;)

2008-02-07 | 21:56:39 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0