God bless the child

Vakna mycket sent idag... mycket sent. Fick nästan en chock när jag slog upp ögonen och såg att klockan va 11:53! Jösses.. Känns som om jag har sovit bort hela dagen, men men jag är ju ledig så det får gå. Ska städa upp lite här idag och kanske tvätta fönstrena, de är inte speciellt rena nu.. Urk.

Vet inte om vi ska ut till syrran och Jonas sen när älsklingen har slutat, får se hur det blir.
Ja ja..Nu blir det en snabb cigg och sen måste jag sätta fart!

Tjingeling

image15

ida

hehe, nej inte fest för mig inte.. jag jobbar imorn ja så det blir heeel lugnt :P hehe..
Ska du festa idag ?

2008-02-23 | 20:51:56 | http://pidaa.blogg.se
jenna

a jo men det är lungt.
har nyss beställt mer linser. :]
vi får väl höras under veckan! :) love you my little fnask ;)

2008-02-23 | 21:35:45 | http://gucciime.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0