Freetime

ja då va man ledig idag då.
Kommer att tillbringa dagen med mig höggravida syster, som förresten skulle bli mamma igår! hon är lite efter, det har vi alltid sagt! ha ha näedå, men det ploppar nog ut en liten bäbis där vilken dag som helst.
ta en fika och kolla lite på stan, måste ha mig en ny väska, måste måste måste!

sen blir det att åka till jenny och antagligen ta en kaffe, gå en promenad och sen kanske sola, börjar bli mycket blek nu! ha ha

Svar på kommentar: Ja jag smygmotionerar på natten, när man inte slutar förrän halv tio på kvällen så blir det då man måste gå ut och motionera.

gick igenom det nya schemat nu som kommer att börja gälla f.o.m 1 mars. ha ha skrattretande säger jag bara. jobbar ungefär 8 ggr i månaden. kommer att bli att stämpla här eller nåt. får se hur det blir, kanske kan hitta mig nån annanstanns att jobba på?! I dont know.

Tjingeling

Jenny

Men va faen är det du skriver människa!? =D
Vet hut! ;)

Svar: Man ska inte rota i det förflutna vettu ;)
aaceton




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0