Close to death

Igår var jag med om en "nära döden" upplevelse.
Skulle gå och lägga mig och tog vattenflaskan som hade stått på byrån i hallen under dagen.
Skruva av korken och fyllde den med färskt kall vatten.
Gick in i sovrummet och tog en klunk ur den, kände att det var något i min mun.
Trodde att det var en plastbit jag fick i munnen, men nej då.
Stoppa in ett par fingrar i munnen för att få tag i plastbiten. Gissa vad jag fick imellan fingrarna?!
En tvestjärt!!!
Slängde den i ren panik ner i sängen och började skrika på Stefan med munnen full i vatten!
Uhh.. Fick springa till toaletten och spotta ut vattnet, sen började kväljningarna att komma.
Det var som taget ur en skräckfilm..
Fy! Det sista jag tänkte innan jag somnade var att jag skulle vakna mitt i natten av
att det kröp ut en massa tvestjärtsbäbisar ur min mun, efter att de hade kläckts inuti mig!
Uhh, men jag har inte märkt nåt, så jag antar att det har gått bra.
Men jag kan nog fastställa att det var bland det värsta jag någonsin har varit med om!



Tummen ner för äckliga tvestjärtar!



Sandra

Uhu paniiik!!O jag som tyckte de var hemskt o ha en i plånboken...

2008-08-09 | 11:58:51 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0