Sommarväder


Träffade Piik idag och vi gick till Furuskogsparken och tog en glass i det fina vädret.
Hade en filt med oss så vi myste till det ute på gräsmattan.
Kul att träffa henne idag, var ett tag sen, har alltid nåt att prata om, blir aldrig en tyst minut när man är tillsammans med henne :)

image126
Foto: Sandra Hjälmgren

Kom hem vid halv sex tiden och slängde i mig en panpizza och ringde till Sandra och tjöta en stund, efter det har jag hållt på och städat inne i sovrummet. Ryckt ur alla madrasser, täcken och kuddar och skakat och dammsugit dem. Nu ska jag vänta på att tvättmaskinen blir ledig så jag får slänga in madrasskydden också så blir det som en helt ny och fräsch säng. Usch va damm det var i den som man aldrig tänker på. Man bäddar rent och så, det gör man ju, men aldrig förut att jag har skakat täckena eller nåt och det fick jag ju se nu va skitigt det blir. Så hädanefter blir det till att skaka allt i sängen minst en gång i månaden. Punkt slut!



sandra

det var härligt att träffa dej också! det händer för sällan!

2008-04-21 | 09:33:10 | http://piiket.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0