Shoppa?!

På fredag åker jag och sandra till Karlstad och ska kolla efter en ny jacka och några byxor till henne, hoppas på att jag inte måste jobba bara för då vet jag inte när vi kommer iväg.

Igår träffade jag Jenna och vi drack lite te och sprang i mataffärer.
Sandra va här innan och vi drack kaffe och satt och tjata lite, sen hämta vi upp Tessan och gick till Harrys och köpte biljetter till Nordman på fredag, LYCKA, äntligen ska jag få se honom igen.
Han var här i november och det var ös för hela slanten, Jessica stod längst fram som vanligt :D

Har fått lite extrajobb idag också, mellan 12:30 och 18:15, skönt, bra arbetstider faktiskt. Man får sova på morgonen men ändå komma hem tidigt på kvällen, och idag är det ju Grey's Anatomy, Top Model och Rent hus, love onsdagar!

Ska försöka uppdatera lite mer nu, fick ett litet "klagomål" igår av Jenna att jag var dålig på detta, men jag ska försöka bättra mig!

Tjingeling

image110



Natalie B

God morgon!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: natalieb.blogg.se/tvling.html
Priset är ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!

Annars önskar jag dig bara en jättefin dag!

2008-04-09 | 10:02:25 | http://natalieb.blogg.se
Ida

Kul med Nordman! Jag får tyvörr avstå då mina timvikariepengar inte räcker till sånt! Du får röja och sjunga åt mig med :)

2008-04-09 | 12:50:21 | http://asfaltblomma.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0