Proud of my Self

Som sagt så var jag i Karlstad med mamma i fredags och hoppa in på IKEA och brände runt tusenlappen på bara en massa bra saker, trot eller ej, hi hi.

-Skitsnyggt duschdraperi
-Badrumsmatta
-Sockerkaksform
-Matlåda
-Gardiner till TVrummet, som jag för övrigt strök och satte upp igår kväll. Ca 20cm för långa, men orka bry mig?!
-Degbunkar
-En glasskål till mitt kommande lösthe och en thekula


Sen stack vi in på H&M...
Enbart en tubtop hittades där, men men.
Och en ny hudkräm inne på Affection.

Idag blir det inte så mycket, Sandra tjatar om att få åka till syrran och Jonas, så jag ska la ringa henne och se så att de är hemma idag.

Till veckan ska jag försöka träffa Sara som är i stan och kanske ta en fika med henne.
Träffa Piik och tjöta lite.
Sola och dricka the med Jenna!
Och en massa jobb antar jag.. suck.. är inge roligt att jobba längre, skulle vara skönt att gå tillbaka till skoltiden faktiskt, fast det kanske inte vore nån hit det heller? Vad vet jag?

image135

Kan inte låta bli att lägga ut denna bilden, syrran kommer att mörda mig om hon ser detta, men jag älskar bilden, den är såå skön! ha ha

Johanna

Ser ut att sova gott! Titta gärna in på min blogg.

2008-04-27 | 10:14:55 | http://framtidstankar.blogg.se
JENNA

hahahah, jag
har inte heller orkat sy upp dem. : )tror jag ; )

2008-04-27 | 10:42:49 | http://gucciime.blogg.se
Sara

Hello. Nja.. vi kan ta det någon gång vi ses..

He he.. annars vr det ju ganska sweet att vara med i sex &city ;) Vad händer i veckan då??

2008-04-27 | 12:14:52 |
Anje

haha, jag blev så paff bara när jag skulle visa leg liksom! :) har inte behövt göra de förr, o jag tycker väl kanske inte att jag ser ut som en tonåring längre heller.. :P

2008-04-27 | 15:14:10 | http://toxico.blogg.se
laijna

Ha en bra dag :D

2008-04-27 | 17:29:58 | http://laijnloo.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0