Total förnedring...

Ja, jag kan väl egentligen inte göra annat än att skratta!
För ca 1 år sen tog jag kort på min kropp i samma veva som jag började träna på gymmet.
Gymmet besöktes väl inte så många gånger och heller ingen konditionsträning, vilket resulterade i viktuppgång.
Tanken var att jag skulle lägga upp före och efterbilder, men nu har jag för första gången på ett år tittat på bilderna som ligger i kameran och de höll på att golva mig! Och då syftar jag inte på ett positivt sätt! Ha ha.
Jag tror att jag behåller förebilderna för mig själv, använder dem som terapi och motivation till de tillfällena jag känner för att slappa till.
Vilket som tycker jag det är helt fantastiskt vad man kan göra med kroppen och visst är det beroendeframkallande att se hur den ändras, man börjar se muskler som man inte ens visste fanns ;)
Idag lever jag med en ömmande rumpa efter gårdagens intensiva pass och ikväll väntar ytterligare ett :)
 


Jenny

Jag har inte ens kikat på mina före bilder än, men är rädd att det inte är särskilt stora förändringar heller... :P

Svar: Säg inte det du :)
aaceton




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0