Hard work

 
Låter bilden tala för sig själv, störtskön :)
 
Egentligen behöver jag ut och springa, men motivationen finns verkligen inte idag...
Sådana här dagar behövs ett gymkort, men det får vänta tills efter nyår.
Två Military Fitnesspass blir det denna veckan iaf, rekord! Ska bli riktigt skönt, kan det inte bli torsdag snart? :)
 
Nya utmaningar uppkommer och suget finns där, men hur många tävlingar kan man köra på ett år?
4 bestämda och två till som jag hemskt gärna skulle vilja åka på.. 
Vi får se hur det blir :)
 
Ha en bra dag allihop och ta hand om er!
Kram 
 


Jenny

Let's work out! =)

Svar: Ska du med idag eller imorgon? :)
aaceton

Jenny

Jag & Bella drar direkt till Yogan efter dagis imorgon. =)

Svar: Ahh, va gött! Vart är den? :)
aaceton

Jenny

På Etage5. =) Hon gillade "lekrummet" & ville att jag skulle träne mer i tisdags. :P

Svar: Ha ha okej, va bra :)
aaceton




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0