en blondins bekännelser

Alkohol och frågvisa mail från en vän kan bli avslöjande... ha ha.
 
Dagen har varit ett inre kaos, sönderstressad och har förbannat mig för många saker.
1. Varför köpte jag en gång i tiden en liten resväska? Jag är kvinna, jag behöver produkter för att inte skrämma livet ur folk och produkter tar plats i en väska.
2. Varför tog jag inte ledigt även idag? Hade varit så mycket lugnare.
3. Varför jag inte kollar på kryddburken innan jag häller kanel på mitt ris, istället för curry.
4. Varför var jag tvungen att riva ner kassen med de nyinköpta skålarna i golvet? 4 minus 3 = 1.
 
Livet är inte alltid lätt ;)
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0