10 km sprunget!

Under timmen, vilket var ett mål i år, men det gick på första gången! 
Spyan var uppe i halsen ett par, tre ggr under tiden och jag kände att jag bara ville ge upp, men nej, det gick! Och ja, jag är stolt! Ingen jättebra tid, men ett jättesteg för mig som för 6 månader sen var storrökare och enbart satt och käkade godis i soffan. Att gå uppför en trappa var en anstränging, kände mig uppsvälld och enbart äcklig.
Nu går det framåt, mot en bättre hälsa och en bättre självkänsla.
 
 


Elin

Jäkligt bra!! :-)
Klart du ska vara stolt över dig! :-)

2013-06-27 | 12:03:44 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0