Oups!

Jag hade visst en blogg! Den hade jag glömt bort ;)
Kanske dags att försöka vara lite med aktiv, både på bloggen och i verkliga livet.
Struntade i att förlänga gymkortet i februari, vilket kanske var helt korkat, eftersom jag sedan dess endast har legat i soffan och vräkt i mig godis, kakor, vad som helst som är sött och har en sockermängd på 100%.
Detta har ju också visat sig på kroppshyddan tyvärr.
Usch va fort det går åt det hållet och vilket slit det är att få bort allt fläsk!
 
Gårdagen gick bra, åt bra och istället för att lägga mig på soffan och sova på rasten, så tog jag på mig skorna och gick ut på en promenad i 30 minuter. Jätteskönt nu när solen skiner :)
Vi får se hur det går framöver, men konditionen kommer att bli prio ett nu när jag har anmält mig till mitt livs första lopp, Vårruset i maj. Gud hjälpe mig! Ha ha.
 
Ha en fin dag allihop! 
 
Kram





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0