Regn, rusk och sockerberoende

Dagens väder har nog inte varit det roligaste, så därför fick vi organisera om i dagens planer på lekpark med de små. Sandra och Wilde kom hit istället, på kaffe och lite prat, alltid lika trevligt!
Annars har det inte hänt så mycket, suttit och planerat i mitt huvud, fram och tillbaka, kollat upp lite saker som ska inhandlas till lägenheten.
 
Dagens måltider:
08:00 - Tre koppar (muggar) kaffe 
09:30 - En tallrik yoghurt med müsli + två brödskivor med köttpålägg
11:00 - En satsumas
14:00 - Djungelgryta och kokta grönsaker
17:00 - Två koppar kaffe 
19:00 - Ett äpple
21:30 - En portion havregrynsgröt med äpple, kanel och mjölk
 
Lite bättre koll på maten idag, men ändå inte fått in nåt bra schema, så sötsuget har bitvis varit svårt att hantera idag, men man lär sig la inte allt på en gång?!
Har lust att kicka mig själv i arslet och ge mig ut på en löptur, men det är svårt när man har två småttingar som ligger och snosar i rummet bredvid.
Imorgon drar jag och en kollega iväg på mitt livs första spinningpass!
Jösses, va har jag gett mig in på?! Haha!
 
Kram
 


Jenny svarar

Jajamän. Det ska inte spela nån roll om du har telia. Ta bort appen & ladda ner den igen. Och kom ihåg att stänga av spotify på datan om du ska ut och ha använda den på telefonen. Har för mig någon sa att det inte funkade att köra den på två ställen samtidigt :)

2012-10-09 | 10:43:15 | http://jennyjanssons.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0