Jobbigt..

En gång i månaden önskade jag att jag hade haft lyckan att födas som en av det manliga könet... idag är just en sån dag...
Visste jag inte bättre så skulle jag kunna tro att det är dags att åka iväg till förlossningen, men nej då!
Värktabletterna hjälper inte och jag känner mig illamående och på dåligt humör. Kan denna dagen ta slut snart?!

Elin *Paraflaxen*

Urk... Man får ju ingenting för den där smärtan heller. Värkarna ger ju åtminstone en bäbis liksom...
Naproxen var det enda som hjälpte för mig när det var som värst.. nu vet jag inte varför det gått över, åldern kanske. hahahaha

2012-09-21 | 13:33:26 | http://mylifemygoal.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0