"Plankan" it is!

Började i förra veckan att följa ett träningsschema med olika former av plankan.
I lördags hade jag sån träningsvärk i magen, och resultat kändes redan då, efter enbart två dagars repetioner.
Upptäckte nya muskler som jag inte ens visste fanns, trodde till en början att det var nåt fel i magen på mig, men fick sedan konstaterat att det var de sneda magmusklerna som fått sig en omgång. Hade jag ens sådana??? Tydligen! Ha ha!
Härligt när man ser (känner) resultat, dock är det en massa skräp som täcker musklerna, men jobbar sakta men säkert på att få bort det också.
 
Har nyss avnjutit en lunch bestående av äggröra, skinka och sallad. Dags att hoppa in i duschen och sen bege sig till jobbet för ett kvällspass.
 
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0