Pappas dag <3

Idag är det farsdag och vi är bjudna över till pappa och Lotta på mat, ska bli riktigt gott!
Liam somnade runt 17-tiden igår, vilket resulterade i att han kom och kröp ner hos mig redan vid 06-tiden imorse.
Mamma inte riktigt lika nöjd med att gå upp som Liam :) 
Men sova får jag göra till veckan när jag nästan bara har kvällsturer på jobbet.
 
3 veckor kvar tills lillfis fyller 2 år, mammas lille gullepöjk :)
Har ingen aning om vad man ska köpa i present, men han lär nog få en massa roliga paket utav resten av släkten, så jag kan köpa nåt användbart och nödvändigt istället, så länge det är nån bil eller Bamse på, så är nog han nöjd! Ha ha.
 





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0