Tupperware

Dagen började med en härlig sovmorgon, igen ;)
Sitter nu iordninggjord, redo för att åka till Malin och få en genomgång av min nya försäljningsväska från Tupperware :)
Ska bli roligt att få testa nåt nytt för en gångs skull!

Solen skiner även idag, härligt!
Röksuget finns där, men näe... Inga cigaretter för mig! :))

Ha en bra dag allihop!
Kram



JENNY

har inte heller rökt sen igår, we can do it! fan du är ju stark så det fixar du!

plåster, godis och kyssar är bästa botet mot röksuget har jag kommit på ;)



Skicka gärna ett sms till mig, har uppdaterat mobilen och har inga nummer kvar på den :( Kraaam och bit ihop gumman.

2012-05-01 | 13:17:55 | http://jennyjanssons.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0