Jag orkar inte mer

Jag orkar inte mer vill inte vara kvar
Jag längtar efter er min kära mor och far
Å maten smakar skit jag känner mig så klen
Jag hunsas hit och dit jag trivs inte i armén...

-Markoolio

Ikväll vankas det jobb, så dagens Military Fitness-pass får skippas.
Tyckte att jag skulle röra lite på mig nu på förmiddagen istället, så jag drog på mig skorna och stack iväg till elljusspåret, driv i benen, men dock inte i flåset... Så surt!
Ja ja, man kan ju inte vara på topp jämt! ha ha

Gårdagen tillbringades hemma hos Jenny för lite kaffe och fikabröd, sedan vidare och hämtade Sandra efter skolan. Drog till pizzerian och käka och tjöta lite, tog igen förlorad tid <3

Nu blir det en dusch och sen vidare till stan!
Kram

Finaste tjejerna i julas <3



Sandra

Åh den låten, uja vilka minnen.



Fasiken vad duktig du är och tränar då, måste verkligen försöka få nån struktur på mitt liv igen och komma iväg till gymmet igen. :S

2012-05-17 | 16:12:38 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0