Vi mot världen...

- Lorentz & Sakarias

Kanske borde anta budet på baslådan och högtalarna ändå? Spela skiten ur denna lägenheten under sommaren, sista sommaren innan jag packar lådorna och flyttar tillbaka till stan.
Innan jag spränger de lånade högtalarna ;)
6 dagar kvar att jobba innan jag tar semester, ska bli skönt att få slappna av lite, umgås med mina barn, mysa och bara njuta av tiden, ta dagen som den kommer, utan en massa måsten och tider som ska passas.
Om ett par veckor skriver vi över huset på de nya ägarna... Huset som köptes för att barnen skulle få ett fint hem att växa upp i... Jo, det känns... Det var ju inte direkt så här jag tänkte mig att det skulle bli när vi köpte det..
Men tiden kan inte dras tillbaka och läget är som det är... Bara att göra det bästa av vad det är.
Motgångar kommer alltid att komma, livet igenom. Man ska nog inte ha för stora förhoppningar i livet, utan ta dagen som den kommer och försöka njuta av tiden man har tillsammans med nära och kära.
Så låt mig visa vägen, det är vi mot världen...







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0