Saker och ting kan vända fort

Fick ett besked igår som gjorde att jag kunde andas ut. Allt kommer att bli bra!
Min lediga helg nu och jag började den med en rejäl sovmorgon :)
Ikväll blir det utgång, hoppas på bra väder och mycket trevligt folk.
Nu till det stora och eviga problemet... Vad ska man ha på sig?!

Dagens ros: Till er som ställer upp och tror på mig, när jag säger att jag fixar detta!


Magnus Svensson

Hur e allt med dig nu då? Hur går saker å ting?

2012-06-05 | 19:41:58 | http://mazstudios.blogg.se/
Anonym

Självklart kan jag köpa med, vad ska du ha för några? Färger? :)

2012-06-07 | 15:18:23 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0