Att ställa upp, eller inte...

I vissa tider, visar folk vad de går för och hur mycket de är beredda att ställa upp för andra som har det svårt.
Min familj har varit ett stort stöd den sista tiden, utan dem hade jag inte känt mig så trygg som jag gör idag.
Jag är er evigt tacksam för all hjälp!

Ett särskilt tack till min käre far, som idag har hjälpt mig med något, som hade varit helt omöjligt att genomföra utan honom <3



Dagens ros ger jag till pappa, Lotta, mamma och min syster, inget i världen kan visa min tacksamhet, men ni har alla ett hjärta av guld <3



Elin "paraflaxen"

Visst är det oerhört viktigt att ha stadiga pelare att stödja sig emot! :-)

2012-04-18 | 14:02:06 | http://paraflaxdrinken.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0