Lite stulet tidsfördriv

Personlighet
Vad heter du: Jessica Klahr
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Hade jag blivit kille hade det blivit Tommy
Vart bor du: Säffle 
Hur lång är du: Ca 175 cm
Ögonfärg: Blå/grå
Hårfärg: Blond

Pratar du fortfarande med
Personen du kysste senast? Givetvis
Han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv? Ha ha, näe inte direkt 
Han som fick dig gråta sist?  Jodå
Han du klappa till senast? Brukar i regel inte klappa till folk

Brukar du
Krama dina tjejkompisar? Jodå, de närmsta
Och med dina killkompisar? Nja
Strula på fester? Näpp
Snacka i mobilen flera timmar om dagen? Näe, inte de heller

Har du
Ljugit för dina föräldrar?  Många ggr
Sovit i samma säng som det motsatta könet? Näe inte alls ;)
Sovit mellan två killar/tjejer? Nepp
Gjort nått "sexuellt" offentligt?  Näe
Ljugit för en vän? Ja
Rökt/snusat? Ja
Rökt brajja? Wazza! Ha ha

Kläder
Vad använder du just nu för jacka: McKinley
Vad använder du just nu för skor: Adidas m.m
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Nåt som räcker till i magen helst
Vad har du för skostorlek: 39/40

Senaste personen som
Du pratade med: Älsklingen
Du gick på bio med: Älskling
Du gick på stan med: Nova
Du kramade: Nova
Såg dig gråta: Älskling
Skällde på dig: Oj, ingen aning

Har du någonsin
Bråkat med ditt husdjur: Jorå, jag och dammråttorna brukar ha stora konflikter här hemma
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Ja kanske de 


Extra stuff
Tar du droger: Nej
Vad är du mest rädd för: Att nåt skulle hända mina barn och min familj
Vilka kläder sover du i: Trosor och linne i regel
Kör du bil: Inte för tillfället, men i eftermiddag kanske det blir en sväng ;)
Har du ett jobb: Jorå, sen 6 år tillbaka
Gillar du att ha folk omkring dig: Ibland, ibland inte
Är du ett hälsofreak: Inte direkt
Har du någon tatuering: Ja 1, vill dock ha fler


Testet lånat utav http://alicesmamma.blogg.se/



Malin - Alice & Lowes Mamma!

Absolut :) Mejla mig bilder och hur du vill ha din design så kommer jag göra så gott jag kan! :)



Min mejl kommer med här i denna kommentar!



Kram

2010-11-02 | 10:07:13 | http://alicesmamma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0