19/2

Pust och stön... Det har varit en fruktansvärt jobbig vecka och den verkar inte vara slut än...
Först jobbade jag hela helgen, sen började Nova spy och bli dålig på måndagen, detta gick över tills på tisdags kväll och på onsdag började jag. Blev sängliggandes i ca 2 dagar, först idag som man känner sig något bättre.
Men inte ska det la bli bättre för det? Ha, näe då, första "röda veckan" på nästan 2 år, tror ni att jag har ont i magen eller? Jo tack, fyyy..
Sen så tror jag att Stefan också har blivit smittad av mag/spysjukan.. Typiskt,typiskt.

Så det har inte varit någon som helst kontakt med omvärlden denna veckan, vilket jag hoppas ni förstår.
Vet att jag ska ha ringt flera stycken, men när man inte orkar sitta upp utan huvudet snurrar värre än i virvelvinden, ja då orkar man heller inte prata i telefonen.

Nu blir det soffläge och kolla lite på OS.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0