Snyft..

Kollade på Grey's Anatomy igår och blev väldigt besviken när de senare sa att det var sista avsnittet för denna säsongen.
Hmm.. Hatar sommaruppehåll i mina favoritserier.
Nästa vecka sänder de ett dubbelavsnitt av Desperate Housewifes också det de sista... Vad ska jag göra hela sommaren?! Ha ha
Söta Sandra lovade att jag skulle få låna hennes boxar med Desperate iaf, så jag kan sysselsätta mig med nåt på regniga sommardagar, så snällt så.

Sandra var här en stund på kaffe och hade köpt med massa gott kaffebröd, man hinner inte bli smal denna sommaren iaf! Ha ha
Snackade lite skit och sen skjutsade jag henne till jobbet.
Har nyss slängt in en lasagne i ugnen, så gott med färskgurka till, mums!
Väntar på att älsklingen ska sluta jobba kl 16.
Kanske kan mysa upp det i soffan ikväll framför en film?
Blir inte direkt så mycket närhet längre när man har lilltjejen... Men det är mysigt med henne också så klart!



Imorgon blir det kaffe hos mormor kl 12, hon fyller 83 år, stålkärring!
Sen vidare vid 14-tiden upp till gymnasiet och kolla på Linus när han tar studenten.
Sen blir det la kalas efter det, hoppas de blir bra väder iaf och inte regn, huga!

//Jessica


Sandra

Du är söt :)

2009-06-11 | 22:32:27 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0