Wash and Clean

Idag regnar det, som vanligt.
Inte en chans att jag sätter min fot utanför dörren idag.

Har istället hållt mig inomhus och pysslat i köket, gjort det så fint som det möjligtvis kan bli.
Man kan la inte göra allt på en gång antar jag.



Nova ligger och kollar på Simpson så jag får en liten stund framför datorn.
Funderar på att göra henne sällskap på madrassen
och kolla nån film och kanske till och med sova en stund.








Sandra

Nu när jag satt vid en normal data skärm såg jag de :) Såg inte träskivan förut utan bara vitt och grejerna :)

2009-07-11 | 21:01:46 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0