Miljonär


Om jag blir miljonär på lotteri
ska jag köpa plastik-kirurgi
Ja tänk er hur snygg jag då skulle bli
Om jag blir miljonär på lotteri
ska jag vika ut mig i nåt magazin
tänk vad populär jag då skulle bli



En vecka utan bloggande, har inte hänt så mycket ändå.
Träffat några vänner som jag inte sett på flera månader, alltid lika trevligt.
Idag är det fredag och det kommer att bli en lugn kväll framför tvn och Let's Dance.
Ska göra en kycklingsallad till oss också, nåt gott att mumsa på till tvn.

Imorgon blir det ut till syrran och Jonas för att käka lite och se på Melodifestivalen.
Bella fyllde 1 år i onsdags också, så jag har vart iväg och köpt en present åt henne, dyr!
Ha ha

Näe, nu blir det slapp innan jag ska hämta älsklingen på jobbet.
Kanske ska ta och slänga mig i soffan och kolla lite på tv?
Får se vad det blir.


malin

ja tack själv gumman! Får vi göra om snart! Ja jag skickas ett sms iställe med de. Lättare så :p kram

2009-02-20 | 17:10:55 | http://malinblomman.blogg.se/
sandra "PIIK"

ja, det var verligen en lättnad att få veta att det troligtvis inte är speciellt allvarligt. inflammation går ju att behandla. dom tror att hon kan ha haft det en månad eller så, men det är svårt att säga då hon inte har ont. det är bra att vara liten ibland ;)



ses snart igen hoppas jag! och oroa dig inte, jag ska ha det SUPERBRA på ac/dc! ;D

2009-02-20 | 17:48:04 | http://piiket.blogg.se/
sandra "PIIK"

det är svårt att säga eftersom hon inte har ont. och just nu är honi nte hemma, marie har henne eftersom vi åker på ac/dc imorgon. och hon skulle på hundträff och tog pepsi redan igår. vetrinären skulle ringa mig på onsdag och tills dess så skulle jag få lite strechningsövningar och så att göra hemma.

2009-02-21 | 11:28:08 | http://piiket.blogg.se/
malin

ja de får jag göra. Vore kul o se hur ni har de. :) ja du får skriva när du gjort de. Så kan ja gå in o kolla. Hehe. Kram

2009-02-21 | 14:56:47 | http://malinblomman.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0