Fostervatten

Så klart att jag vaknar kl 9 när jag är ledig och får sova! Fan.
Ringde syster och undra lite hur det gick.... Kanske är på G nu, fostervattnet har börjat komma lite så nu är det nog inom de närmsta dagarna.

Träffa Jenny sen och sola en sväng, annars blir det la inte så mycket, försöka städa undan lite idag också så man blir färdig nån gång. Jag kan erkänna att jag är fruktansvärt duktig på att plocka fram, men inte så himla duktig på att plocka bort efter mig, men nu ska det bli ändring! =) ha ha om det går.

Tjingeling



Magdalena

Svar: Jag har också kollat på boxarna fram till denna säsongen som började på tv nu i onsdags så jag har inte 100% koll på antalet TV-säsonger men det borde väl vara fjärde? Är nästan säker iaf:)

2008-02-18 | 11:34:34 | http://magdalena.blogg.se
jenna

promise to call me om hon föder! :D :D :D håller mina tummar HÅRT! :D

2008-02-18 | 15:00:27 | http://gucciime.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0