Nu är det kokta fläsket stekt

Sandra har varit här och hämtat sin matta som jag köpte till henne
och sen har vi druckit lite kaffe och tjatat.
Sitter här i dubbla sockor, dvs raggsockor och svettas ihjäl.
För 2 timmar sen var det iiskallt och jag frös som en dåre, nu är det rena sommaren ute, eh?
Bestäm dig väder!

Tänkte berätta nu när allt e klart, jag och älsklingen har köpt ett hus.
Vi flyttar in den 30 september redan, ska bli så skönt att komma ifrån den här lägenheten och slippa störande grannar hela tiden. Så nu är vi husägare och det känns såå bra!

Mycket man måste köpa nu också, har kollat på ett matsalsbord och en finsoffa som vi ska ha i det stora rummet bredvid köket. Men aj aj aj va det kostar pengar. Fick 5000 utav mormor iaf, så det kommer vi att köpa matsalsmöbler för. Sen är det ju sånt där tråk som vi måste ha också, gräsklippare, krattor och skit, men den inhandlingen får älsklingen stå för, så köper jag gardiner och dukar! hi hi

Näe nu får raggsockorna åka av, tror att jag ska lägga mig i sängen och greja med lite bilder på laptopen. Slappa, är ju semester som sagt.




Sandra

Visst är de kul å ha hur även om man inte flyttar in direkt! Känns ju så bra:) ska ni göra om nått innan ni flyttar in då?:) kramar

2008-08-21 | 18:23:44 | http://www.nogg.se/Sassa55
Johanna

vilken fin bild :)

2008-08-21 | 19:03:40 | http://scorpiongirl80.blogg.se/
sandra "piik"

men shit! här händer det grejjer! :D

vart är huset?! bilder! SHOW ME!!!! :D :D



ni flyttar då inte in i den där lägenheten här då elelr ?

2008-08-22 | 13:01:41 | http://piiket.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0