Bikerjacket

Började dagen med en "ägg och baconfrukost" hemma hos Sandra i det nya huset,
lika gott som förr i tiden. Drack lite kaffe och gick rundvandring i huset, innan vi åkte ner till stan för att kolla lite affärer. Bränt en hel del stålar idag, mestadels på mat och påskgodis till allt och alla, men det får det vara värt.
Hittade även lite kläder till Nova igen, en kortärmad body med prickar som matchar byxorna jag köpte för ett par veckor sen + även en tröja som ser ut som en mcjacka, skitsnygg, tuffaste bruden i stan, helt klart.

Annars har det inte hänt så mycket, jag är mest hemma med Nova som kryper runt och pillar och drar i allt hon kommer åt. Pratar och pratar, i ett. Dock inga riktiga ord, låter mer som indiska eller nåt annat konstigt språk, ha ha.

Älsklingen ser på fotboll och jag tänkte att jag skulle kolla runt på lite heminredning.
Vill ju göra om så mycket, men hittar aldrig nåt som faller mig i smaken.



Sandra

Ingen indiska, talibanska var det! ;)

2010-03-31 | 22:27:15 | http://mesandra.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0