Sovmorgon

Skönt att få sova ut lite idag, kände att jag behövde det.
Jobbet väntar mig till klockan tre, men innan dess ska jag träffa Sandra och kanske dela en pizza med henne.

Va ute och gick igår, fick så jävla ont i magen att vi va tvunga att vända tillbaka, kändes som om havregrynsgröten guppade upp och ner i magen och bara vill komma upp igen :(
Ja, jag fick faktiskt i mig skiten igår kväll, men det var nog jordgubbssyltens förtjänst, ha ha.

Satt och spela Yatzy och Fia med Knuff med Sandra innan hon skulle lägga sig igår, men vinner jag? Nähäe då! ha ha.. va kul att ta det lite lugnt iaf :)

Tjingeling




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0