Prosit!

Har som så många andra nu, dragits med en rejäl förkylning i ett par dagar.
Nova är den som det har tagit hårdast på, hon har tillbringat 2 hela dagar i soffan och enbart orkat få i sig vatten.
Men idag hoppas jag att det ska vända så man är frisk framåt helgen.
Torsdag innebär träning (vilket jag missade i söndags pga. feber) och fredag är tAkida med syrran! Tjoho! Lördag kanske ni kan gissa vart jag tänker tillbringa? I sängen ja! ha ha.

Hade någon frågat om syskonkärlek för 15 år sedan, tror jag att både jag och syrran hade spottat och fräst åt varandra, men idag är jag glad att vi har den kontakten vi har.
Älskar dig, kära syster <3


Jenny

Älskar dig!!! <3

2012-01-25 | 08:42:09 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0