Bildbeviset

Söndag idag och snön ligger vit utanför fönstren. Helst hade jag haft vår nu med sol och värme, men det kanske är lite för tidigt ännu.
Idag väntar pass nr 2 i Military Fitness, skapligt taggad faktiskt, trots all snö, som jag är medveten om att vi ska pulsa oss fram i... Skam den som ger sig :)
Anmälde mig till kursen igår, så nu är det för sent att ångra sig. 8 pass av intensiv träning, hoppas på att det ska kunna visa lite resultat. Tänker även lägga på lite löpning och styrketräning utöver det, för bästa effekt.
Nu är det beachen 2012 som gäller!

Bildbeviset på att jag och syrran kämpade hårt i torsdags!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0