Sexy And I Know It

LMFAO - Sexy And I Know It

Är en hel del grejer som måste inköpas nu den närmaste tiden.. Skulle behöva en resa till Ullared, men det räcker nog varken pengarna eller tiden till, tyvärr.
IKEA står på tur till veckan iaf, måste ha mig bestick, täcken, kuddar, sängkläder, gardinstänger och diverse andra viktiga grejer.
Dammsugare måste verkligen köpas också.. Ingen rolig utgift, då de är rätt så dyra, men det går ju inte att vara utan heller :/
Och en säng för guds skull! Ha ha, min säng glömmer jag bort hela tiden! Ja, ja, jag överlever la i soffan ett tag tänker jag :)
Borde egentligen plocka och städa här i huset, mäklaren kommer på onsdag, men på nåt vis får jag ingen värre lust just idag. Mina tankar är på annat håll....



JENNY

Jag vill mä till ikea! :D

2012-02-19 | 15:17:15 | http://jennyjanssons.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0