Hmm...

Sitter vid skrivbordet med en spinnande, liten gosig katt bredvid mig :)
Livet blir inte alltid som man tänkt sig, trots att man kämpar inombords varje dag, så tillslut brister det och innan man går under så måste man ta sig en ordentlig tankeställare om vad man vill göra och inte.
Det var det jag gjorde och jag vet att jag sårat många i min väg ur detta, men jag kan bara inte fortsätta längre.
Försöker vara alla till lags, men även på mig kan bägaren rinna över och jag får börja tänka på mig själv, innan jag blir ett nervvrak...
Jag vet att allt är mitt fel, om jag bara försökt lite till så... Men jag tar på mig det, folk får titta snett och tro vad dom vill, jag bryr mig inte längre. Jag sköter mitt, så får folk göra va faen de vill!
Alla hjärtans dag? Bah... Älskar man nån, så kan man visa det alla andra dagar också, inte just bara 14 februari.

Jag vill tacka mina närmaste som har funnits för mig under separationen, både ekonomiskt och psykiskt.
Ni vet alla vilka ni är och jag är lycklig som har er, både gamla och nya vänner! <3

Anonym

du måste följa ditt egna hjärta, ingen annans.

du är smart Jessica.

2012-02-15 | 03:34:34 | http://piiket.blogg.se/
JENNY

Joooo.. :'(

2012-02-16 | 13:37:11 | http://jennyjanssons.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0