Ingen liten tjej längre...

Igår fyllde Sandra 14 år, lilla tjejen har blivit stor <3
Dagen firades av oss i familjen, kalas för släkten var idag och hon fick massa pengar, örhängen, hårprodukter, skor och kläder. Trevligt med ett kalas också, så sällan som man träffar alla ju.
Marknad har det varit här i Säffle under helgen, gick en sväng på stan igår med de små barna, blev en ballong till Nova och några ljung till mig :) Annars finns det inte mycket roligt.
Nu är Sandra nere på tivolit och jag ska snart också gå ner och kolla läget, föräldravandra, som det så fint heter.Tjejerna brukar vara lugna och skötsamma, så jag ska nog inte behöva vara orolig, men de måste ju ändå ha skjuts hem så...
Imorgon blir det tivoli för Nova och Liam för första gången, ska bli spännande att se hur Nova reagerar på karusellerna :)
Ps- Förmodligen sista kortet ni ser på mig som blond - har totalt blekt sönder barret nu :(


Anonym

tjejer brukar va lugna? JO TJENA va ?! ;)

2011-09-26 | 19:57:45 | http://jennyjanssons.com



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Jessica
Bor: Säffle
Ålder: 26

Barn: Nova 4,5 år och Liam 3 år

Övrigt: Ensamstående tvåbarnsmamma som fördriver dagarna med jobb, barn, vänner, kaffe och träning




RSS 2.0